De posters voor de A1 bij Hoevelaken op het digitaal reclamescherm van OHAA Media (link) zijn klaar!
Maak kennis met onze kanjers Stef en Evani. Zoals OHAA zelf zegt: Spring in het oog én raak het hart van uw doelgroep! 22Q11DS heeft bekendheid nodig! Ongeveer 50 kinderen per jaar worden met dit 22Q11 Deletie Syndroom geboren.



De A1 reclamemastvalt op de positie van het scherm en de hoge resolutie van het beeld. Het scherm staat op slechts 10 meter van de vangrail en op 4 meter hoog. De voorbijgangers zien het scherm echt in close up. Én haarscherp dankzij de speciale hoge resolutie LED schermen.
OOHA Media heeft toegezegd Stichting Steun 22Q11 als stopper te gebruiken op haar nieuwe digitale reclamescherm. Uiteraard zijn wij ontzettend blij met onze nieuwe sponsor en gaan wij aan de slag om 22Q11DS zo duidelijk mogelijk naar voren te laten komen. Wordt vervolgd...

Daarnaast is er aandacht voor de awareness week welke plaats zal vinden van 16 november tot 22 november (22-11, zoals het syndroom)
Klik hier op de link voor het hele artikel. Het artikel is ook te vinden op de facebookpagina van Stichting Steun 22Q11.
De website van het WKZ en de pagina voor het 22Q11DS. Wij hebben deze link onder onze externe links toegevoegd.

Tennisvereniging LTC in Uden doneert de opbrengst van de fooienpot van 500,- euro aan Stichting Steun 22Q11.
Uiteraard bedankt Stichting Steun 22Q11 alle leden van LTC. Peter van Klaveren voorzitter van LTC overhandigde Kim van Bekkum symbolisch de fooienpot. Het geld is uiteraard op de rekening van de Stichting gestort. Onderstaand artikel is afkomstig uit de nieuwsbrief van LTC
